Inever,Inever,Inever ; -

Sammanfattning sommaren 2008

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
HMM, sjukt bra fråga faktiskt. jo, stått på en trästockscen, och varit på PDOL.

- Dog någon som stod dig nära?
morris :'/

- Vilka länder besökte du?
inga faktiskt. jag har hållt mig ganska bra inom sveriges gränser.

- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
närhet.

- Vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
17/7 o 25/7.

- Största misstaget?
jag trodde för mycket åter igen och det slutade bara med att jag blev förkrossad :)

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag är aldrig sjuk och jag skadar mig aldrig.

- Bästa köpet?
sjukt bra fråga det med. kanske åkbandet på stadsfesten?

- Vad spenderade du mest pengar på?
uhm, häagen-dazs och ben&jerry's.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
mycket har gjort mig glad i sommar när jag tänker efter. dels att jag har fått en djupare kontakt med vissa vänner, vilket betyder mer än allt annat i vissa fall.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
alla friggin' TBTB-låtar....

- Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
o herregud, det är lite 50-50, jag vet inte hur ledsen jag var förra sommaren, men det har varit lika mycket upp och ner.

- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
jag vet inte riktigt vad det hade varit. solat kanske :)

- Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt :/

- Hur tillbringade du midsommarafton?
på erikslid först med vänner+kusiner, sen en sväng till serrie, och tillbaka till erikslid igen.

- Blev du kär i sommar?
nej, och det var sjuuukt tur.

- Hur många förhållanden?
0.

- Favoritprogram på tv?
hihi, ja, top model, project runway kanske.

- Bästa boken du läste i sommar?
tror inte jag har läst någon bok egentligen.

- Största musikaliska upptäckten;
TBTB.

- Något du önskade och fick?
cruisa runt i en bil sent på natten. tack victor.

- Något du önskade dig men inte fick?
närhet.

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
det är något jag ärligt talat inte minns alls. kanske levde livet? eller så kanske jag jobbade hos tysken.

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
hmm... att vissa situationer hade slutat på ett annat sätt, till min fördel.

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
sjukt avslappnat. det har varit baggy-jeans, dock lite leggings, t-shirts, linnen, estet-hoodien, en massa scarfs. mina fötter har en konstig solbränna p.g.a mina sandaler.

- Vad fick dig att må bra?
uppmärksamhet.

- Vem saknade du?
ellen.... :/

- De bästa nya människor du träffade?
jag tror nog inte jag har träffat så mycket nya människor. dock teh band; samuel, fredrik, gustav, robin och tobias. aw, och andré =). hm, fyrdahl. LALALA, KOCKEN! och renzo. vad hände med bara boys...?

- Sommarens sötaste?
bella på alla fronter.
simon för att jag lärde känna honom på ett helt annat sätt.
erik, för att erik är erik.

- Sommarens hetaste?
HAH. den kammar en liten herre hem. uhm, det var jävligt nära rape. seriöst, drool-faktorn på 100... :') jag klagade inte.

- Sommarens största kärlek?
största kärlek? glassen.

- Sommarens besvikelse?
fredagsnatten, trästockshelgen.

- Sommarens bästa;
åter igen, sättet jag har kommit folk närmre på, funnit någon slags trygghet, och all erfarenhet jag har vunnit på ett eller annat sätt. sommarens händelser har varit obetalbara. så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0