I'vejusthadthecraziestweek ; -

gårdagens planer blev helt förändrade. calskrove blev det i alla fall inte. varför är helt orelevant, men jag började i alla fall prata med victor på msn. hans planer hade också blivit någorlunda fuckade, och vi beslutade till slut att fara ut med hans bil, ta en tur till ica maxi för att införskaffa godis för 2.90 kr/hg och sen se var det begav sig.

maxi's godisavdelning var som ett slagfält, och då är det inte på något sätt ett oseriöst påstående. folk slogs i stort sett för att få tag på sin favoritsort, och vi gav oss genast ut på jakt efter en sån där röd skopa att använda för att skyffla in godsaker i våra påsar. godis för sammanlagt ca 50 kr och en 2 liters cola slutade det med.

vi var förbi en sväng på vitberget, för att se på den vaaackra utsikten, och se några blivande SPID2'er ha något som kanske skulle kunna kallas förfest, kanske t.o.m klassfest. ingen vet. liten foton blev det i alla fall, victor med sin canon och jag med min nikon.

sen började den lilla oskyldiga jakten på den röda månen, som blev lite misslyckad. vi såg den aldrig, men den var där, bakom alla fucking moln. jag kunde trösta mig med att jag hade hittat en person i madonna som jag älskade, men victor hade lite svårare att leva med det.

vi kikade in hos sara som hade besök av tina och john. efter en ganska söt brittisk film så blev det en biltur till max för att sedan sitta där i några timmar och betrakta alla lulliga människor, och även ha ganska roligt tillsammans. moses fick stril vad vi vet. lalalala. och simon verkade inte onykter alls, bara lite pratglad.

hemfärd, och hoppa direkt i säng. jag kände hur det var att vara 'vuxen', i alla fall lite större. kanske det var bilen? ingen vet, men jag var nöjd.




jag vet, typ världens längsta inlägg, ganska oroligt, men njut ändå.

Kommentarer
Postat av: S o f i e

haha fan va coolt :P

2008-08-17 @ 23:09:20
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0