Iwasthereinthebackstage ; -

hej på att humöret fick ett uppsving á la awesome. matfesten är ett sånt sjukt påhitt. en massa fulla gubbar, kvinnor, tanter, män som får återuppleva hur det är att vara ung och dum med en flaska öl i handen? inte ville de gå ner från borden i alla fall, och jag förstod bandets frustration. BAH. jag träffade i alla fall en hungrig robin, och sedan en någorlunda onykter olov som verkade HUR glad som helst över att se mig.

förövrigt; jag lovade att tilldela olov dagens ros, för typ två dagar sen, för att han erkände att han skulle sakna mig nu när jag inte längre kommer ha gemu någe mer i trean, så här har du vännen;


lalala, nä, några mysiga timmar med sara och john blev det. det som slår mig mer och mer är hur mycket livet har förändrats, bara under detta halvår. folk fyller 18, går på krogen, och tar körkort. plötsligt blir man hemskjutsad av en gammal klasskompi, som verkar hur van som helst att köra bil. nyss var det endast föräldrarnas roll att agera chaufför.

nä, jag gillar denna utveckling =) tysken imorgon, puss.

Kommentarer
Postat av: o

man tackar;)

den som väntar på nåt gott.. :D

2008-08-23 @ 02:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0