[novinovinovinovigot] ; -

jag ska egentligen sova nu, men är man utmanad så är man.

Regler:

- posta reglerna först
- svara på alla frågor
- skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare
- när du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag (idag är snart över, så vi tar morgondagen):
- ta mig till skolan.
- känna peppen inför nya kurser såsom nutida konst och religionskunskap A,
- vänta på sms angående reptid osv (ev. inget espri.)
- om repet blir senare än 7; espri.
- typ se csi.

Vad gjorde du för tio år sedan?
världens bästa fråga. jag var sju. vad gör man då? vad går man då? nyss påbörjat tvåan eller nåt? vi kan väl säga att jag levde livet, var allmänt jobbig, kanske kär i någon kille i klassen. lekte med ellen. ja, livet....

Ställen du bott på:
- atorp.
- forsbrogatan.
- uppfinnarvägen.
- timotejvägen.

Fem saker du skulle göra om du var miljardär:
- fara ner till sthlm och sörping och till alla andra ställen där nära och kära bor omvartannat.
- hjälpa mina föräldrar ekonomiskt.
- köpa världens roligaste leksaker till myzan.
- skänka pengar till olika organisationer/atorpskolan.
- leva livet? =)

De groupies jag anser värdiga att utmanas är:
carro, karro, sofiahed, sofialu och sweetklarre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0