nutarviguuuuld ; -

13 lol-timmar hos tysken blev det ändå. nu är jag hyfsat pigg och har fötterna i ett fotbad =D. kan ju ej direkt klaga. nu vet jag inte vad jag ska skriva, förutom att jag har extremt ont i min rygg för jag har världens sämsta hållning när jag sitter vid datorn. när jag sitter överhuvudtaget.

MENJA. det var lite kul. jag agerade servetris å kockens vägnar hos ett par som skulle få 12 middagsgäster. det gick ändå smidigt. till efterrätt skulle de ha brylépudding, såna som man strör socker på och sen värmer upp med en blåslampa. det spårade. jag och värden skulle visa hur bra vi var inför alla andra. det gick bra till en liten början, men sen så slutade den funka. vi försökte få in mer gas, men det gick inte. till slut så gick vi tillbaka till köket.

han ville inte ge upp. han ställde sig vid diskhon, satte på gasen, tände på en tändsticka, och BAM, så började det brinna i diskhon och han fick världens eld på blåslampan. hans fru fick nästan en hjärtattack, jag skrek lite smått, men han var på g. han skulle vi sa alla hur himla ball han var med elden. det var en spårad middag, men det verkade trevligt ändå.

nejmen, ska man ta det lungt nu eller vad? =)

jag är ledsen att jag inte skriver mer intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0