thisiswhatyou'llget ; -

denna dag.
denna dag.
denna dag.


det har varit så många intryck, nästan för mycket känslor i spel. jag önskar att det fanns något sätt att lösa allt på, men om det är något som är omöjligt så måste det vara det. man kanske skulle kunna åka tillbaka 8 år i tiden och se till att alla var lyckliga? kanske 17 år t.o.m för att verkligen se till så att inget fuckade till sig, som det gjorde.

menmen, bloggar är inte till för att vara emo i, därför så kan jag berätta att fader min fick för sig att chocka mig, som han uttryckte det själv.

'jag vet att du har suktat efter min kamera, så jag tänkte ge dig en tidig 18-årspresent.'

jag fick hans fucking Nikon D80. om det inte är bra shit så vet jag inte vad. så ja, jag och sofiahed har ju stora planer framöver, om och det är några andra som vill ha nakenporträtt tagna så är det bara att säga till. hoppas ni har mitt nummer. om inte, PSYCH!



kalla mig ms photographer.*



* om jag nu ens har rätt att kalla mig själv det.

Kommentarer
Postat av: soffan

HÄHÄ, jag ser... chokladpudding i en uppblåsbar pool med ett ensamt huvud som sticker upp,

jag ser en naken kvinnas kropp med blommor på smickrande ställen,

jag ser en lina i taket och en hängande man, blå om benen........................... ?

2008-08-10 @ 22:46:49
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: caroline

jag vill också ta nakenporträtt :D count me in, vill flyga utan en tråd på kroppen genom ett nattsvart rum likt en glamourös ödla

2008-08-11 @ 01:02:46
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: soffan

HAHAH varför försöker carro bräcka mina idéer?

hon lyckas INTE.



vill flyga MED trådar på kroppen , fastna i en tall och tränga in grenarna genom min tånagel (ZOOM)

fånga uttrycket i en kvinnas kropp, böjd som en båge..

2008-08-11 @ 03:18:29
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0