thisplacesucks,Ihateit ; -

hej nu är vi på g och förhoppningsvis går det vägen :D ikväll ska jag typ leva i ovisshet om karro vill köra hem och umgås med mig eller om hon har något annat för sig. bara tiden kan säga det, och hon såklart. AJA. nu tänkte jag göra en smått tråkig/rolig bildgrej innan jag far till ica

dock, så tar jag bort vissa meningar, som kan återfinnas här. ärlighet varar längst, eller hur var det nu;

20. Någon som ger dig inspiration




21. Någon du tycker om



22. Någon du vill träffa.



23. Någon du tycker är söt / snygg



24. Något du vill ha.



25. Något som får dig att gråta



26. Dig själv nyligen
(kanske måste fräschas upp)



27. Dig själv skrattande



28. Dig själv som lyckligast

även död kan vara lycklig.

29. Den du senast fick sms av



30. Den du alltid har roligt med



31. Den sista bilden på mina mottagna filer



Kommentarer
Postat av: Anna

åh Shit vad du är fin! Saknar dig!!

Tack!

2008-08-10 @ 15:15:01
URL: http://http://ahstrom91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0