tryingisonestepcloser ; -


eva briljerade med att göra en sjukt snygg cirkel! det var så himla obrytt också. hon satte pennan mot tavlan, svängda liten med armen, och poff så var den bara där, nästan perfekt....

annars så känner jag att allt är under kontroll och det känns så himla bra! jag ska inte vara grinig över någonting. vi får försöka att bara gliiida fram nudå. dock så slogs jag av en slags slöhet just i denna sekund, och orkar egentligen inte vara speciellt trevlig. och till råga på allt fick jag dåligt samvete?  WHY? bajs. wtfffffffff. aja. vi löser allt =)



Kommentarer
Postat av: skr0ffeay

haha slappna av =)

2008-08-26 @ 14:59:51
URL: http://growneat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0