whatthehellisgoingon ; -

jag hade en trevlig stund vid älven idag med fyrdahl. han tog med cookies som han hade gjort igår, och slog av glashalsen från sin coca-colaflaska så det for överallt. bra gjort dära. sen fick jag se mina gamla lärare från brännan dansa ringdans i peruker? inget skämt. kontakta mig på msn för mer info.

   

ps. jag förstår inte varför de lodräta bilderna inte vill bli större när man förstorar dem. wft? vet du carro?

10 favoriter
Dialekt: skånska/smålänska.
Mat: hej mami's kyckling + klyftpotatis.
Låt: twenty-four hours - joy division.
Tecknad figur: snusmumriken.
Sport:badminton.
Komiker: johan glans.
Veckodag: onsdag.
Glassmak: choklad.
Soloartist: jag insåg just att jag inte lyssnar vanligtvis på soloartister. vi kör eminem. han är kung,

9 för tillfället

Humör: smått sällskapssjuk. jag är ändå på bra humör idag.
Tanke: jag borde fota mer, men vädret suger ju?
Kläder: rut-kläder + panic-tröjan!
Bakgrund: en ung billie joe armstrong. mycket oskyldig.
Känsla: lite tom. lite rastlös. lite 'vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv?'-feeling över det hela.
Tid: 16,25
Bästa sak: fucking nikon D80 <3
Irritationsobjekt: hm, papi för att han snodde med sig norran till umeå imorse.

8 första
Bästa vän: ellen <3
Husdjur: morris <3
Kyss: jag skulle gissa på christoffer, dock så måste det ha varit så sjukt oskyldigt där i fyran-femman.
Piercing: öronen =)
Förälskelse: chrisoffer såklart.
CD skiva: säkert en A1-singel.
Bil: hahaha, den dagen?
Ord: som att jag eller mina föräldrar minns det?

7 senaste
Telefonsamtal: fyrdahl.
Mat: hmm, mackor imorse.
Dryck: coca-cola i en sån där cool glasflaska.
Biltur: papi igår.
Tv-program: american dad klockan 3 imorse.
Spelad låt: red eyes - blowsight.
Köpta klädesplagg: för egna pengar, ett par short för nå veckor sen.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej.
Brutit mot lagen: det har väl alla på ett eller något annat sätt.
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: vem har inte gjort det någon gång i sitt liv?
Varit med på TV: jopp. nån lol-svt-sändning.
Varit med i tidningen: javisst.

5 nej tack;
Skolämne: gemu. finns skäl till varför jag inte fortsätter med gemu B.
Mat: pölsa?
Musik: vikingarock. sorry ludd3 =)
Dryck: öl, vin, allt det där. päckel.
Djur: hmmmmmm....myrslokar...

4 saker
Du gjorde igår kväll: var allmänt tråkig och satt vid datorn.
Du kan höra just nu: metallica och personer som loggar in på msn.
Du inte kan leva utan: tak över huvudet.
Du gör när du har tråkigt: spelar mahjong. suck,

3 personer
Du kan berätta allt för; bellabop.
Du tycker om: björn.
Du inte gillar: din mamma?

2 val
Coca Cola eller Fanta: cila.
Hund eller katt: katt.

1 önskan
påverka någon positivt från en scen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0