don'tgochangingyouremotions ; -

foer faen, jag behöver ta det lugnt, över allt annat, inse att det är lov? det sista jag behöver är att ta på mig saker nu.jag vill bara läsa klart twilight, gå på sta, fika på waynes, vara med vänner. det här blir sista gången, siiiista gången. åh, jag önskar att nyårs gör mig på så mycket bättre humör.

förövrigt så gjorde jag det, jag föll för det, fastän det inte var tänkt alls; jag köpte kläder på mellandagsrean. ni kan se dem här till vänster, t-shirten och hoodien. en konstig 'kvällens outfit' för fredagen. sandra köpte jag också.

carlings måste vara det bästa skellefteå har att erbjuda, klädesmässigt.

sen vill jag bara berätta att lilla söta mozart, som har varit med oss i 7 långa månader nu, är "äntligen" påväg in i tonåren. tänka sig, det var bara igår han var sådär (<--) liten, låg i mitt knä, och pep hjärtskärande. nu ylar han bokstavligt talat på kvällarna, men han ser till att göra det så att ingen ser, annars piper han som vanligt. crazy katt må jag säga.
men fin.

jag fortsätter att länga till nyårsafton, som förhoppningsvis hamnar i samma fack som födelsedagsfredagen? tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0