dropitlikeitshot! ; -

jag känner att det här inte riktigt håller.

luciatågen i fredags gick bra och smärtfritt fram. att basta var lika outhärdligt som vanligt, men man svettades, fick en känsla av att det kanske skulle få en att må bättre i själen, och det luktade rostat bröd i hela bastun ett tag av någon konstig anledning. till slut så befann sig en salig skara människor på timotejvägen, och tio pers skulle försöka tränga ihop sig vid ett bord som vanligtvis rymmer fem, men vi klarade det galant, och skålar kunde utbringas och 'ja må hon leva' kunde sjungas, dock så var det mer falsksång då lite alkohol var inblandat. men jag älskar dem ändå, kunde gråta där och då, men jag höll mig från det.

det blev en grymt mysig tillställning med charader, skattjakt, idol och samma fråga om och om igen från olle; 'amanda.. mår du bra?'. så sjukt grymt. sedan lyckades alla få sig till balzac till slut, ett place som jag faktiskt fann sjukt trevligt, efter att alla hade sagt att jag skulle bli besviken. vad hade jag att jämföra med? nova? ne, det var supernice. och jag fick min födelsedagspresent av simon och joel i baren. vi dansade natten lååååång!

men vid två fick jag och lu skjuts hem till timotej av bobban, och vi kunde städa upp, dammsuga och skura. så, idag blir det pant-dag, samt att en valfri långpanna ska bakas och allt ska kirras inför imorgon.

förresten så tjänade vi cash igår, så nu avslutningskonserterns budget blir mer stabil för varje dag som går. fyra luciatåg kvar nu. och jag måste börja kirra julklappar. gooosh.

sorry för all text. nästa inlägg blir nästan bara bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0