Idon'tletitgetmedown ; -

åh, jag är helt överväldigad. det har varit den bästa födelsedagen någonsin. grattis-sms/telefonsamtal/gästboksinlägg på apberget har rullat in från världens finaste vänner. kusinerna ringde nyss, sjöng 'ja må hon leva' sådär sjukt gulligt att man bara vill gråta av tanken. klassen sjöng också på kören. man vet som inte hur man ska bete sig. klappa med? rikta tacksamma blickar mot varenda en? men det var så otroligt fint. sofia och elin hade tjingat mig för kvällen, och jag fick de mest eftertänksamma presenterna någonsin! första dagen som 'vuxen' är nästan avklarad. jag tror pappa är lite stolt ändå.

imorgon väntar en hel dag med spårat körrep. allt krockar med vårat individuella. det suger verkligen, för jag vill dit. men för engelskans skull? jag vet inte... kanske av någon annan anledning också. det har som bara varit så konstigt de senaste veckorna, men ändå rätt också. uhm, svårt. sen att vi får skit för att vi har andra skolaktiviteter som vi måste ta itu med, det är verkligen great...

förövrigt så börjar jag inse finessen med facebook smått. jag kan skriva med min syster i spanien? inte dåligt alls.


tack för vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta man smyger med att man har en syster i spanien?!

2008-12-11 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0