Idon'twannahurtyou ; -

(N.B; kommer mest troligt ångras när jag sovit.)

för trött.
för grinig.
för less.


ja, jag kommer sluta som en störd, bitter gammal gumma som sitter i ett fönster, smuttar på sin kopp té, och suckar över hur dagens ungdom har blivit som den blivit. för jag är ju på god väg redan? ja, jag är en bitter person. nej, jag kan inte se positivt på världen. prata inte med mig om jag är så jävla tråkig då. med tanke på att alla märker det så måste det vara ett faktum. pessimismen personifierad. alltid negg. nästan lite dryg av sig. det är världens skämt, men tas med en gnutta allvar i alla diskussioner. nä, jag kanske ska sova, ta en paus, hoppas på bättre dagar.

som imorgon; tysken -> nordanå -> TWILIGHT.

Kommentarer
Postat av: oo

Sv; haha, det verkar som att du får ta sången då? ;)

2008-12-07 @ 15:34:08
Postat av: Sara

Jag ser då iaf igen den bittra fasaden?!

2008-12-08 @ 13:27:32
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0