Iwon'tletthesungodown ; -

okej, följande gjort min dag ungefär. jag fick ett grattis-sms från sofiahed runt halv 1 på natten. sen på morgonen fick jag denna lilla pryl, den i mitten. innan tovl befann vi oss på lands för att gå ett vackert luciatåg och jag visar lite snabbt upp den nya "leksaken" ;

amdy; kolla vad jag fick!
sofia; vadå fick? för att den andra blev stulen eller?
amdy; njää, alltså... jag fick den.
sofia; vadå FICK!? bara sådär?
amdy; meeeen, duvet, jag fick den, idag.
sofia; *gör en sjukt frågande min*
amdy; sofia, vad är det för dag idag?
sofia; .......................... ÅÅÅHHH :'D

ååhh, love u girl.

Kommentarer
Postat av: soffan

haha!

roligt att jag var iskall som vanligt tills jag insåg att de var nåns birthday ...... IMORGN SMÄLLER DE!=)

2008-12-11 @ 19:35:20
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0