layallyourloveonme ; -

det är dig jag vill ha.

det är du som gör mig galen.

jag vet inte vad jag ska göra.

det är

du

du

du

hela tiden.

för en gångs skull, snälla?

snälla.


tiden går, men samtidigt står den fan still. jag mår himmelskt, men samtidigt vet jag fan varken ut eller in. kan du inte bara hjälpa mig, som jag vet att du skulle kunna göra? få mig att må sådär bra igen som jag vet att jag gör, när jag till och med tänker på dig. ibland, ganska ofta, känns det som att jag lever i en drömvärld, och ibland, ganska ofta, känns det som att jag ska vakna upp till något helt annat. ibland, ganska ofta, är jag rädd, och så är det. närheten känns alltför långt bort.

men sånt här ångras väl dagen efter. vi får se. sov gott åde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0