life'stooshortforyoutodie ; -

ångest igen. varför finns bloggen till egentligen. vad finns det att skriva. robin bengtsson åkte ut. darn it, han var min favorit av de tre kvar. har en killswitch engaged-låt någonsin spelats på möjligheternas torg förut? det är sjukt ballt. blir nästan lite glad i själen.

waynes med emma idag, och som jag har längtat efter den bruden. att prata med henne släpper ut allt eftersom det hela går i 210, och ärligheten är total. med tanke på att förra samtal ägde rum någon gång förra terminen så börjar det nästan vara på tiden nu. så kom darling, make me complete.

och min julklapp till madre gillar jag. första gången jag verkligen tänkt till tror jag. och alla andra julklappar ska inhandlas. guh. men i år satsar jag på saker som betyder något, istället för hur högt priset är. det kanske blir en lite mer personlig feeling då.

4 dagar kvar. men jag vill inte vara den som räknar ner (A).


hoj från tired_girl in ETUNA.

Kommentarer
Postat av: oo

ja för tusan, bara att komma=)



tror den heter.. nine in the afternoon? eller har jag blandat ihop det nu igen? ;)

2008-12-06 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0