maytherainfallsoft ; -

söndag var en bra dag. till sjukt viss del. två timmar hos tysken. tre timmar på nordanå i kyla och lite mys inomhus. sedan en awesome timme inne på waynes med ett fantastiskt sällskap. frågan kommer alltid upp; varför styrs inte mer fik tillsammans? k, vi har inte tid, jag köper det, men nödvändigheten att bara få samtala är stor.

fhenks för bästa klasskompisarna i alla fall. mm, simon, vi vet att du läser nu.

kan också säga att vi drog på världens bästa twilight efteråt, jag, sofia och miken. inte ett öga torrt efteråt, eller jo; mitt, which sucked. men det är den bästa filmen på länge, väldigt länge. men vi kör på det. sjukt bra.

efter det; några helvetestimmar i kockens diskrum. fastbränd gröt och över hundra skålar, alla ska diskas minst en gång, kanske två om det inte går bort. en jävligt lång process, och små olyckor inträffade. runt två AM var jag klart där. så ikväll planerar jag tidig sänggång. önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0