voicestearingmeapart ; -

jag vet att jag måste packa ihop mitt rum, rensa garderoben, bestämma vad som ska slängas och vad som ska tas till mamma. jag vet att jag måste börja någonstans, men jag vet absolut inte vars. tanken att vi snart inte bor här gör lite ont ändå, fastän jag har klagat på allt runt att pendla fram och tillbaka. men på något sätt är ett "stort" hus frihet, och nu kommer det bara att finnas en liten lägenhet, som visserligen innehåller en supermamma, men jag ska inte ljuga och säga att det inte blir en helt annan sak. no more sleepovers (om ni allergiska mot katter. är ni inte så blir det definitivt mer sleepovers.)

så passa på att ta farväl av huset nu när lovet börjar. annandag jul kommer det dewds och fraktar bort möbler till umeå.


oh, ma favourite gaiizzz.
(foto; papi)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Flyttar din pappa till Umeå?!

2008-12-17 @ 13:48:18
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0