weshallovercome ; -

hur kan det gå så bra? det här måste betyda att allt kommer gå snett i sinom tid? hope not. efter en trög dag blev det staden, för att finna en mening med livet. kolla bara vad jag lyckades ådstakomma efter klockan fyra;
  • hitta teh perfect friday-dress! på HM, den sista i rätt storlek. min nya kärlek. blir nog till nyår med.
  • köpa balzac-biljetter. om det blir ball eller inte får vi se.
  • bli förvånad över att pappa faktiskt uppmuntrade till att vi skulle ha någon slags förfest på timotej på fredag. (allt handlar om fredag.) mitt livs chock. men å andra sidan så behöver han inte behandla mig som ett litet barn längre.
  • 500 kronor av kocken för de timmar jag jobbat sen helgen. yeaaaahhh.
  • förundrats över hur konstigt det känns att bli myndig inom en timme.

mm, jag har varit liten ja me.

Kommentarer
Postat av: lu

GRATTISss!!!! hoppas du får en underbar dag och tagga lös till på freedag!:D:D:D

2008-12-10 @ 09:59:19
Postat av: Paatwo

super awesome cute amdy :D

2008-12-11 @ 23:24:10
URL: http://paatwos.blogg.se/
Postat av: Paatwo

super awesome cute amdy :D

2008-12-11 @ 23:24:12
URL: http://paatwos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0