andthisishowitfeelswhenI... ; -

image336jag tror inte att jag kommer kunna sova speciellt mycket inatt. jag vet inte ens om jag vill det. 10.15 går planet imorgon till svea rike huvudstad, och hittills är nästan allt packat. det är inte precis samma sak som att resa till polen, men nästan.

för övrigt så är jag bara förbannat störd på parlino som förstör allt som handlar om min telefon. jag orkar inte gå i på vad det handlar om. det är ett riktigt kasst mobiläckelabonnemang i alla fall.

nu ska jag till canalen och fundera över varför jag verkligen är där. jag vill verkligen se open jam också, men blir det av? nej, absolut nej. allting ska hända på samma jäkla veckan. efter det här kommer jag verkligen att andas ut.



Kommentarer
Postat av: soffan

HA SÅ KUL!!!=)=)=)

2008-02-23 @ 00:38:04
URL: http://sofiahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0