andwe'refeelingsogood ; -

lillsofia ringde och väckte mig imorse, eller, hon gjorde mig nog pigg för att gå upp ur sängen. hennes ärende var i  alla fall att hon undrade om jag kunde byta 'skift' med henne ikväll på canalen. det ska visst vara monty python-maraton hemma hos bf och antagligen skulle väl jag fara. sofia ville hursomhelst det, och jag gick med på att byta.

jag tror att jag gjorde det för att sofia skulle få vara med elin. i så fall är det hellre hon än jag. går väl dit efter att canalen har stängt. han bor ju ändå som bara vid balder. hoppas det blir trevligt ikvll.

image318

oyeah



Kommentarer
Postat av: caroline

se där! så snäll du är som offrar dig för mina vänner=)

2008-02-02 @ 16:33:44
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0