andyoucan'tstandit ; -

jag vill egentligen inte höra ditt snack om att det är lugnt i matten, lelle. jag vill vara bättre, men jag kan inte vara det eftersom jag inte förstår, och det finns som inget som kan göra så att jag riktigt förstår ändå. jag kanske borde lägga ner Ma B helt och hållet? eller så får jag förstå geometrin bättre helt enkelt.

alltså, sånt händer.


tre veckor, förbannat.

ett till kapitel borde komma upp ikväll, så jag kan göra folk glada någon gång i alla fall. ajdö.

är det bara jag som gillar resultatet av verdana?

Kommentarer
Postat av: caroline

haha kände att de va nån skillnad, men vad kunde jag inte sätta fingret på förrän du skrev det;) SNYGGT :D

2008-02-05 @ 23:58:04
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0