baradugåröverängarna ; -

jag förstår mig inte på mig själv. myzan är tillbaka, men jag är fortfarande orolig. förmodligen gäller det stockholm eller liknande. det känns som att jag har tusen saker att fixa, så nu ska jag göra en lite checklista för att det ska bli lättare (för mig alltså) ;
  • skriva mejl till vistelsefonden om bidrag till camelot-lägret.
  • skriva mejl till gunnar dagnå om typ... beskrivning till hans hem i sollentuna.
  • göra gemu-läxan. ( ska påbörjas i stort sett efter jag har skrivit klart det här. )
  • någon lol-grej i kuttehitte som vi fick förra lektionen som jag inte var på.
  • bli nöjd med mig själv.
det får räcka så för tillfället.

sedan finns det att tillägga att jag känner att jag nästan inte klarar av ledarveckan. mjo, mitt sinne pallar någon till med diskussioner osv, men sen när det finns personer som jag inte förstår mig på så börjar det stå stilla. jag får knappt ut ord, jag bara lyssnar och försöker ta in. jag funderade asmycket på om jag verkligen passade som ledare. jag menar, jag är kass på att starta konversationer med nytt folk som kommer, och jag är nog inte speciellt trevlig heller. vad gör jag för nytta egentligen? skjut dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0