buthey'rejustoldlights ; -

hmm.....

jag kan försöka återskapa mina tankar just under de sekunderna;

"AH! NEJ! FAN! FEL ACKORD! SHIIIIT! Emma kommer vara ledsen på mig på grund av det här. fanfanfan! de kanske inte märkte något. MEN FEL ACKORD IGEN! lika bra att ge upp..."

det blev flopp, flopp, flopp. i alla fall i våra ögon. vi ville briljera, men kände oss inte smo vinnare alls. nu är det inget vi behöver oroa oss över heller. glöm, glöm, glöm.

gladast blev jag av att carri och bobban dök upp med sina vackra nunor. ni gör en bara lycklig.

nu ska jag dumpa den här klänning, ta på mig en t-shirt och bara göra ingenting resten av kvällen. godnatt

IMORGON!

Kommentarer
Postat av: caroline

det gick jättebra gumman=)

2008-02-14 @ 20:57:29
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0