everything'sgonnabealright ; -

ödet är tillbaaaakaaa.

eller, det var dagens pinasmma händelse i alla fall. helt lugnt och sansat skulle jag gå och lämna min KutteHitte-bok i mitt skåp. connor och två av hans klasskamrater kom gåendes förbi, med ett helt intervjukit i händerna. jag skulle just fly när jag upptäckte att min handske hade ramlat ut ur skåpet och det kändes lite dumt att bara låta den ligga. så när jag skulle lägga tillbaka den så frågar en av connor's klasskamrater om jag vill vara med i en intervju om skolmaten. det var ju som 10 minuter kvar tills engelskan började så jag sa 'visst.' då var jag alltså tvungen att stå och titta in i kameran som connor höll i medan en ställde frågan, och sen se in i den andra kameran när jag skulle svara. från början så var jag helt lost och var tvungen att be dem ta om, och så gjorde de det, och den här gången skulle jag bara ordbajsa så att de kunde klippa. helt sjuuuukt. 'vad tänkte du på om jag säger ris?' RIS?! inte vet väl jag vad jag tänkte på. slängde ur mig 'chiliconcarne' av någon dum anledning, och kom sen på att jag skulle ha sagt 'Hitlers risgrynsgröt' (ni som har sett myggan vet vad jag prata om.) 'vad är din kommentar till ryktet om att mattanterna späder ut kebabslitgrytan med råttor?' vafan!? när existerade det ens ett rykte om det.

i alla fall så var det hyfsat pinsamt, och han slog mig med micken efter varje gång han hade ställt en fråga. han började som med att slå i sidan, men sen slog han mig på huvudet och till sist på munnen. fattade som inte vad som var dealen med det.

jag måste säga att connor verkar vara världens blygaste kille. hans klasskompisar pratade som, och han stod bara där och log, såg söt ut, och sa 'tack' efter att det var klart. han inget emot att han går på min skola. ögongodis <3

ikväll ska jag mysa med i alla fall sara, och erikx2.

Kommentarer
Postat av: caroline

hihi han hade fiina byxor idag =) carri wants

2008-02-01 @ 17:17:14
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0