Ican'thelpit ; -

vatten. mycket till frukost, eller inte. idag ska jag göra typ allting samtidigt. jag hoppas verkligen att vi får sitta vid datorn på kuttehitten så jag kan skriva lite på min engelska-recension, annars gör jag det på rasten. men då ska jag och bella kirra vår MuKo-redovisning, + att jag måste snabbträna lite på gitarr-läxan. men sen är det loooooov.

det blir robertsfors -> umeå -> skellefteå -> ELIN!

hon skrev det här i sin blogg med, men hon har lösenord så ni kan inte läsa det. jomen, vi har som aldrig varit med varandra bara vi två, men det borde nog inte vara något stort problem. jag tror nog vi ska lyckas ha roligt vad som än händer. bara man har glass så löser sig allt.

update ;
sitter bredvid johanna på kuttehitten och vi ska visst söka fakta om Dadaismen (helt sjukt namn).

Kommentarer
Postat av: mogetsomfan

thihihi jag fick fetstil :]

2008-02-29 @ 09:15:12
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0