ifyouarenotmine ; -

bara en film-recension som ska skrivas, och en MuKo-uppvisning som ska planeras. förresten så är jag ledsen att verkligen ALLT har handlat om Panic at the Disco den senaste veckan. jag ska sluta prata om det helt och hållet, för jag vet att man blir trött på sånt snack. det blir jag själv. jag har mina bilder, autografer och filmer. det kan jag njuta av i min ensamhet, eller med mina konsertvänner i alla fall.

MEN det blir mer bilder på bdb och på apberget sen. dock inte så mycket här på bloggen. det är här och nu. och då kan jag passa på att tacka min älskade bror som var riktigt h4x igår och fixade mitt internet. han förvandlas mer och mer till en hunk varje dag.

tjarrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0