ifyouheldyourselfuptothelight ; -

snälla, rädda min helg. alla människor som jag umgås med på helgen vanligtvis kommer typ fly landet, i alla fall staden. vad ska jag göra då? jag känner mig sjukt hjälplös. nog för att jag först kommer ha emma i nån/några timmar imorgonkväll, och sen björn, men resten då? jag får bara panik av att tänka på det. jävla lycksele. nästan fy för saras stuga.....



jag pallar inte skriva. jag pallar inte trycket. hur mycket jag än vill att mina fingrar ska flyga över tangentbordet så kan det inte komma ut något nytt. ni ger mig bara 'JAG ÄLSKAR DET!' eller 'MEEER!'. ni får underhållning och jag får någon slags kärlek i gengäld. jag kanske borde lägga av helt och hållet och se var det bär egentligen. inga vänner. ingen kärlek. ingenting. allt som gäller är den där jävla hallonet och 'ostkakan'.

jag tror att jag måste inse nu att jag får klara mig själv, för hur man än försöker så kan det bara vara två i slutändan.

den här veckan kan ta sig....

Kommentarer
Postat av: mogetsomfan

Menn gumman då :(
inte ge upp inte göra det!!

och du vet att skrva det behöver du verkligen inte göra.

2008-02-08 @ 09:31:32
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie
Postat av: sara

var synd att du inte kan följa i helgen. Det hade ju som varit trevligt =)

2008-02-08 @ 18:17:15
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0