IthinkIjustshotherson ; -

somnade klockan 8 i morse. mer behöver jag nog inte säga om den saken, mer än att det var kul.

jag fick ett glädjerus för några timmar sen. jag har haft glädjerus nästan hela dagen. först och främst är skitbiljetterna till stockholm bokade och betalade nu. vi kommer oss iväg i alla fall. sen så började mor prata om en massa filmer som vi visst hade på vinden. väl uppe så upptäckes det att vi också hade en hel låda med filmer från min barndom. inte filmer på mig alltså, men filmer som jag såg, som jag har starka minnen från. när jag väl trycker på play så kan jag känna igen ljud, rörelser som bara ger mig gåshud och lycka.

nostalgi är härligt shit.




Kommentarer
Postat av: Hampus

Nej det blev aningen för mycket, men jag ska spela in hela låten imorgon. Och även andra låtar, såsom Fergie - Clumsy! :) Ha en godnatt!

2008-02-03 @ 23:33:21
URL: http://mrspears.blogg.se
Postat av: caroline

nostalgi är jävligt shit :D

2008-02-03 @ 23:41:11
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0