I'veneverfeltthiswaybefore ; -

image335 med risk för att låta som en modeblogg så ska jag försöka att göra det här så snabbt och smärtfritt som möjligt. det jag nu siktar in mig på 'klädesmässigt' är de underbara skorna till vänster. för två somrar sen bestämde jag mig för att införskaffa mina första converse. trodde aldrig att jag skulle passa i dem, men det visade sig ändå vara fel på något sätt. jag köpte ett par svarta, de var med mig nästa överallt. folk skrev på dem. de fick följa med till spanien och göteborg. tillslut var de för slitna. då var det dags att skaffa ett nytt par. den gången körde jag på bruna, och jag fick ju en skokompis på köpet. fastän de nu inte är lika klottriga som de svarta, så är de förmodligen exakt lika slitna. så denna gång så ska det bli något helt annat. vi kör på rosa. elin ville det, så varför inte. 300 kr på stadium, och mamma sa att hon kunde betala.

w h y  n o t ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0