Iwantyoutogetdownonyourkneesknees ; -

pain.

varför skapade Gud oss såhär? en gång i månaden måste jag stå ut med smärtan. herregud. jag pallade inte att gå upp klockan sju imorse för kuttehittens skull, så nu tar jag bussen om en halvtimme istället, för engelskan vill jag egentligen inte missa. och klockan fyra ska sofia komma till skolan med dan och daniel, så äntligen får jag träffa dem igen. hallelujah! sen ska vi förhoppningsvis gå till anderstorpskyrkan och lämna deras grejer och be mor att hämta oss, så vi kan fara hem och äta middag. sen blir det väl förmodligen canalen. vad jag har sett fram emot den här helgen.

ps, borde typ göra något åt klockan. den går i fel tidszon......... eller nåt.


Kommentarer
Postat av: sara

Eller så kan ni ju dra er till ske-hamn och dans ikväll ;P

2008-02-15 @ 14:38:48
URL: http://sara04.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej de var ju tråkigt de där med smärtan. Jag har iaf en ny blogg, samma adress men ny. Titta gärna in.

2008-02-16 @ 17:40:17
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0