'linkmelodin' ; -

där försvann the love of my life. jag ska ta mig till finlands för att hitta honom.

nejmen seriöst, asfräscha trummisen som var här och spelade men sina, typ, klasskompisar från finlands och spelade. han var just hyfsat bra på trummor med. utseendemässigt var han som en blandning mellan jonas lawes och sara's kusin oskar, men klädesmässigt så såh han ut som oskar, håret med. ihk, inte dåligt.

ensemblen gick bättre än jag trodde. sången gick sämre än jag trodde. nu väntar bara ett rep i aulan med emma, en baslekton, en pianolektion och en mattelektion. till sist ska vi repa for real inför konserten imorgon. godnatt....

Kommentarer
Postat av: sara

Med andra ord så ser han rätt bra ut alltså? ;P Dock tror jag Oskar är lättare att komma åt ;P

2008-02-13 @ 17:10:02
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0