lookhowtheyshineforU ; -

just under efter tårtan så hörs 'nine in the afternoon' från min mobil, och till min förvåning är det gunnar dagnå som ringer. var typ rädd för att det skulle handla om att det hade blivit nåt krångel med huset, typ att nån hade snott nyckeln eller nåt. som tur var så ville han bara veta hur allt hade gått, och hur konserten var. jag gav honom små hintar om att pappa satt mittemot mig, men helt plötsligt skulle vi lägga på. när jag väl gjorde det så blev pappa lite besviken över att han inte fick något ord med gunnar, så jag skickade ett SMS till honom där det stod;

'Far blev upprörd över att du inte ville prata med honom :).'

gissa vad han svarade......

'Hälsa att jag älskar honom!'

säga vad man vill om den mannen, men han har humor. förövrigt fick jag just veta att camelot ger mig och sofia 1000 kr i bidrag till västerås-resan. jag blir jätteglad =) nu ska jag försöka kirra engelska-recensionen och sen förhoppningsvis ett kapitel till 31in. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0