looksliketheendofhistoryasweknown ; -

jag är superduperglad just nu, för maja ringde för ett tag sen, och frågade om vi kunde hitta på något ikväll. jag träffar henne aldrig, för jag tycker inte espri, och när jag är på hennes skola räknas alls. så det ska bara vara hon och jag ikväll, och en vänner-box. tänk om jag får för mig att baka något gott till det med. min specialty, kladdkaka, muy bien.

nu måste jag klä på mig och shit, ska vara på stan snart för att träffa pappa och fausta, och så ska de få träffa sofia och amanda som jag ska till stockholm med så de i alla fall vet vad det är för typer. ciaoooooo!

jag tror de är de enda bilderna då det bara är du och jag, men det var askul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0