manitfeelsgoodtofeelthisway ; -

hahahhaha, jag och mamma har våra moments. detta är alltså ett mejl som jag ska skicka till min kusin som går i åttan;

"kusin amdy här. mor bad mig skicka det hon hade spelat in av felicity* i söndags, so here I go.

gå in på följande länkar och försök klura ut resten sen (ta hjälp av en skribent från norran om du failar stort.)

[random länk]

* ha i åtanke om att din kusin var med och startade kören och att den är döpt efter ellen bernadssons mamma och ingen annan.

ps. skakiga sekvenser grundas på nervositet hos en medelålders kvinna som har lyssnat på för tok för mycket joy division. (samma medelålders kvinna vill specifikt hälsa det till anna-maria.)"

hahaha, vi kan ha så sjukt kul när vi vill. stackars flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0