muchadoaboutnothing ; -

kaaallllttttt.
jag höll både på att blåsa bort och frysa ihjäl imorse när jag väntade på bussen. sen att a-torpbussen bara kör förbi varje jäkla gång är inte någon tröst heller. tur som var så stannade den andra bussen som går direkt till atorp. men det är fortfarande för kallt för mig överallt. jag är spanjor. men nu har jag lyckats skriva klart uppsatsen om Shakespeare och jag blev ändå hyfsat nöjd med helheten, annars några delar. nu är det bara gemun, engelskan och foton kvar och sen kommer nervositeten inför 'konserten' ikväll. pengarna går ändå till välgörende ändamål så lite värt är det att se mig och emma spela/sjunga. 

det är alla hjärtans dag idag. I haven't noticed. tur det.

IMORGON och 11 DAGAR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0