readysetgoit'stimetorun ; -

efter att jag hade sett videon imorse så visste jag i stort sett att det skulle bli en bra dag idag, vilket det blev. lol-race med rullstolar först och indiansmyg sen på gympan. uppsatsen på svenskan orkar jag inte ens nämna i stora drag, bara att det var om a dude named shakespeare. sen så stoppade jag martin i korridoren någon gång under dagen för att fråga om jag fick bli sopran i espri, och han blev rent av sagt överlycklig, och sa att jag var något slags 'skänk från ovan'. så då gjorde man någons dag med :'), om man inte räknar med hur glad maja blev också.

a m d y g o e s s o p r a n i g e n . . .

och nu är jag typ ännu gladare för carro sa att hon skulle göra en design åt mig ikväll. no preassure, men jag blir så glad. tjejen gör världens snyggaste designer, i alla fall till sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0