skinerpåbarnetistalletsvrå ; -

hih, tittar jag väldigt mycket till vänster så ser jag en.... connor i datasalen. pretty, very pretty. can't complain.

nu visar det sig att det väller nya saker att göra över mig. till imorgon ska jag alltså har fixat;

  • kuttehitte-uppsats om två karakärer i historien.
  • gemu-harmonisering av sjörövarfabbe.
  • en låt att mima till på MuKo;n.

+ att jag ska tillbringa kvällen med att vara på canalen och typ diskutera saker och ting. jag pallar inte. det här kunde inte bli en sämre vecka för allt att komma samtidigt på. så jag tänker fara till stan, köpa mina skor, gå till canalen, kanske vara där ett litet tag, men sen åka hem, för jag behöver tid till skolarbetet. så....


Kommentarer
Postat av: soffan!

VA, en uppsats?!
jag gjorde en skämtsam liten.... skriv... grej :S

2008-02-21 @ 15:24:50
Postat av: bAjSKlaAs

I confess

2008-02-21 @ 22:25:35
URL: http://Sweetklarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0