sweartoshakeitupifyousweartolisten ; -

ladies and gentlemen, t'day's the day.


dagnås har en fin liten bärbar dator som vi kom på att vi fick använda, så därför gör jag det. snart tar vi pendeltåget in till stockholm C och buss vidare till gröna lund och TYROL. några timmar köande och sen är vi inne!


jag kan berätta om gårkvällen. vi träffade sebbe på stan, och det visade sig att saxen inte skulle följa med honom för han skulle städa. vi blev i alla fall inbjudna till saxen's hem för att se film eller något.  så vi for direkt från stockholm C till trångsund, träffade några jag kände, några ingen av om oss kände, men det var riktigt trevlig. så sofia, nu har jag sett saxens hus ^^,

hoppas er dag blir riktigt riktigt bra, för nu ska jag sticka och träffa PANIC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0