we'resosorrywe'vebeengone ; -

jag har hittills gjort klart halva gemu-läxan, och min harmonisering suger som den alltid gör. sedan så har jag lyckats skriva klart rubriken och en nästan en full mening på den s.k 'uppsatsen' om någon renässans-dude. da vinci och columbus ska få sig ett snack, och nu vet ni att da vinci faktiskt skapade en lyckad tidsmaskin, men han tyckte det var ett misslyckande så han kastade skiten åt sidan.

gunnar dagnå har inte heller svarat på mitt mail om beskrivning, vilket jag förstår litegrann, och camelot-tjoffset har inte heller svarat om bidrag, så vad fan ska jag göra? jag vill ner till västerås men jag har inte tid att fixa allting till på måndag, som är den sista anmälningsdagen, så sofia, om du läser det här, hjälp mig med intiativet.

sen så funderar jag fortfarande på om jag är passande som ledare eller inte. det lutar åt nja, mest nej. jag kan inte förbättra canalen på det sättet som folk vill förbättra det på. jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. jag kan inte våga. min tid kanske är över, om den ens fanns. jag ska sova på det, men inte förän jag är klar med den här jävla skiten.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: soffan

ÅH hha jag tog också da vinci och columbus.... sNÄLLA skriv inte så jättebra, då blir min bara sämre än den redan är............

2008-02-21 @ 23:20:11
URL: http://sofiahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0