whatthehellamIdoinghere ; -

min jävla katt är borta, och det är ett jävla mysterium. jag är ledsen/frustrerad/förvirrad och kanske lite arg för att det har blivit såhär. tänk om jag aldrig får se henne igen? tänk om jag bara får minnas henne nu? de gånger hon kom om kvällarna och inte kunde bestämma sig om hon ville ligga under mitt täcke eller inte. de gångerna hon hoppade upp och satte sig på datastolsryggen och verkade tycka att det var bekvämt. alla de olika ställen hon hittade att ligga på, om det än var i skokartonger. det är som att få hjärtat utslitet. det är som att mista en bästa vän.

Gud, jag har delat ut min första nattvard, var lite schysst och låt myzan hitta hem.... snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0