whocouldaskforanymore? ; -

så sitter/ligger man här i umeå då,och drömmer tillbaka till stockholm, och drömmer till sommaren då det sägs att panic at the disco ska komma tillbaka för en spelning (jag litar på spencer). far vill nog helst av allt att jag på något sätt ska ta mig ut på stan och sätta mig i ett hörn på ett kafé och se intressant ut. får man mycket vänner då? han verkar tro det. nej, jag tänkte överge datorn snart för att prata med dem lite, för det här börjar bli sjukt drygt.

att tillägga så svängde vi förbi robertsfors på vägen hit och stannade för att hälsapå johannes, lotta och såklart lilla tilde. de fick min julklapp till slut, och tilde verkade sjukt glad över att se mig. johannes och lotta kommenterade till och med att hon aldrig hade varit så glad över att se en 'ny' människa förut. åh, hon kommer bli min ögonsten.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0