andraiseourglasstotheceiling ; -

sagan om de två tornen på TV ikväll. det måste bara min favoritserie med böcker genom tiderna.

pretty unknown facts 'bout Amdy ;
  • hon är en riktig fantasynörd. eller, hon har sina fantasier.
  • hennes störtsta orealistiska dröm är att någon gång få komma till midgård.
  • hon har ett alter ego som heter Lúthien Cúlnamo, som är en alvinna från mörkmården. Amdy önskar att hon kunde vara lika vacker som Lúthien.
  • fastän Amdy inte kan rita speciellt bra så har hon ändå fått det nerskrivet. fastän dokument har blivit förstörda eller bortappade så finns de fortfarande kvar i hennes huvud.
  • idag när hon läste kapitlet om Lothlórien så fick hon skrivsuget tillbaka.
ja, jag höll mest på med det när jag gick i åttan, nian kanske, och glömde bort det efter ett tag. men ändå, Lúthien kommer alltid vara en del av mig och min fantasi. snart så kanske jag kan sätta igång igen, (och självklart ska lillsofia få sin egna karaktär, eftersom hädanefter ska hon vara med i allt jag skriver om). fantasy den här gången.

jag ska snart till henne förövrigt, efter att jag har ätit och så. jag har på känn att det blir att tjocka ikväll; dvs, ostkrokar och diverse.

och ja carro, vi FLYR från festen på fredag. INGEN ska "tvinga" mig att skura bort öl från golvet igen. tur att det inte är vi som ansvarar för nästa insparks-fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0