andyouwillfindme ; -

mitt huvud bränner nästan.
men det ilar, och svider. det dunkar inte som det borde ha gjort. det är den där smärta efter en hel helg framför en skärm. sluta slösa bort ditt liv. glöm dina svagheter. du är alltid välkommen in, och inte menad att stå ute i kylan som en bäver. I won't let go, jack. du kunde ha hållit ut lite längre i slutändan.

den nya sanningen är att det vankas skridskor på schemat imorgon. sist jag övervägde det så gjorde fötterna bara ont. tror jag bara åkte det en gång förra året. lika bra. andra gången gick jag, carro, the_wolf och någon mer till Ciip och chillade. nästan lite peppad på att göra detsamma nu. men nej, jag ska göra bra ifrån mig och vara med imorgon, fastän jag inte kommer att visa min största styrka (den finns inte ens.)

jag tänker criminal minds/sex + en afrikansk tjej + en cool mandiz + glass (eventuellt + att bjuda in den gröne mannen så att det blir gjort någon gång i alla fall?) tänk över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0