bouncingofftheceiling ; -

Estetarfesten 11/1 2008 blev ändå en hit må jag säga. massor med trevligt folk som man kunde prata med, och verkligen en massa, massa skratt. fint folk anländer sent till fester som man säger, och jag, karro och tobbe var visst det. (mark in the park och uffe man kan räkna bort). men det måste göras om. man kan ha askul även om man inte dricker alkohol.

just ja. jag är så underbart glad att jag har såna fina flickor att dela skoldagarna med. ni vet att jag pratar om er. åh, det är så svårt att formulera sig när man ska vara emotionell och så. men ni är verkligen mina flickor. jag önskar er lyckliga och fulländade liv.

ikväll ska vi prata om resan ner till stockholm. det blir typ tåg nu? förstår inte hur det ska bli billigare än flyg, men det blir det väl. kanske flyg ner och tåg upp? eller tvärtom. hursomhelst. pappa är hemma, och jag har inte träffat honom på några veckor, så jag kanske skulle ge honom lite tid också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0