'causeyou'retherealstar ; -

inte ett blogginlägg fyllt av bara sorg igen. idag fanns det riktigt otroliga saker att skratta åt, som den där konserten som livade upp stämningen lite. Igudesman & Joo var något att komma med, faktiskt.

tyvärr kommer den där illamående känslan tillbaka igen när man är ensam med sina egna tankar. jag har sovit i mammas säng 2 nätter av alla dagar den här veckan, för jag blir bara rädd för det jag själv tänker på. hennes säng är den skönaste som finns, och man vill inte stiga upp på morgonen, utan man vill draaa sig. aja, kutte-hitte får man väl inte missa.

jag vet helt seriöst inte mer vad jag ska skriva mer än att jag längtar till imorgon för då är det disney-filmer som visas på cu, så kom förbi om ni vill bli lite nostalgiska. jag tror att det blir en tung andakt imorgon om den får bli som jag vill att den ska bli, med ljus etc.

äckligt att när jag kollade på efterlyst nyss så pratade de om ett mord som hände på anderstorp här i skellefteå för 15 år sedan. jag har då aldrig hört talats om det förän nu.



Marcus Adrian Degerman
1990-01-11 - 2008-01-20
Jag vet att du är hos Gud,
men varför just nu?

Kommentarer
Postat av: CW

vilket mord?

2008-01-25 @ 07:58:28
Postat av: Betty

Jag vet typ vem det är som är den misstänkta :S

2008-01-27 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0