comeuptomeatyou ; -

jag vet saker nu som jag har velat veta sen ett halvår tillbaka, och så underbart det känns på något sätt. det enda sopm typ har tyngt mig känns inte lika tungt längre. en dag i taget och sen får det ta slut..

prov på block 4 imorgon på gemun, och jag har nog bara ödslat en tanke till det. när jag väl öppnade boken kändes det som att det var samma saker igen. jag är säker på något sätt, och det kan väl inte vara annat än bra. kanske är jag för själväsker och så slutar det med att jag blir underkänd. mest troligt.

vet inte riktigt om jag orkar skriva ikväll. ett criminal minds-avsnitt, å sen så sääääängen.







 den bjuder jag på. jag mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0