don'tletmewalkbehindyou ; -

helt seriöst så läste jag listan på carros blogg, lite lättad över att slippa göra den, men nej, här har vi inget val. so here goes nothing;

1. Grabba tag i närmsta bok, vänd till sida 18 och hitta rad nummer 4.
det fanns bara tre rader, så jag skriver allt; 'Må alla dina vägar vara lättfullkomliga. Må du alltid välja den väg som leder till största möjliga lycka.'

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad når du?
en blandskiva som min far brände ut till mig när jag var tio. ska nog lägga in dem på datorn nu. tror nog att jag hade bäst musiksmak förr i tiden.

3. Vad såg du sist på tv?
något konstigt i natt. har tyvärr inget minne vad för jag var lite trött.

4. Utan att titta, gissa vad klockan är.
00.45

5. Titta på klockan, vad är den?
00.39

6. Förutom din dator, vad kan du höra?
under the kilt - doctor bombay (från skivan som jag hittade nyss)

7. När var du senast ute? Vad gjorde du?
jag och mor gick från bilen in till lägenheten. vi pratade väl litegrann.

8. Innan du började med listan, vad kollade du på då?
något msn-fönster. antingen saras eller elins.

9. Vad har du på dig?
mina konstiga jeans med hål, en lila randig tröja och en min älsk-cardigan.

10. Vad drömde du senast?
att vi träffade finnåker-människorna i något lol-klassrum, det var nog rätt kul, men jag tror det var lite av en mardröm med.

11. När skrattade du senast?
för typ 1½ timme sen när jag och elin skulle brottas. det står 2-2. du får mig alltid att skratta.

12. Vad är på väggarna i rummet du sitter i?
en LotR-poster och en Green Day-poster.

13. Sett något skumt på sistone?
paret som aldrig verkar kunna släppa taget om varandra (eller vi har analyserat det så att han vill inte släppa taget om henne, men hon börjar fundera över hur hon ska göra slut med honom. sry men typ sant.)

14. Vad tycker du om de här frågorna?
inte lika tråkiga som jag kunde ha trott.

15. Vad är den senaste filmen du såg?
ja, vad var det egentligen? en film om romarriket på kutte-hitten kanske.

16. Om du blev multimiljonär över en natt, vad skulle du göra?
lösa mammas ekonomiska problem, pappas ekonomiska problem (om han nu har några), se till att ida och the gang kan komma till sverige och att vi kan fara till spanien. typ utrota världshungern.

17. Berätta något om dig själv som jag inte vet.
jag följer andras fotspår i snön när jag har tråkigt påväg hem.

18. Om du kunde ändra en sak i hela världen, utan tanke på skuld eller politik, vad skulle det vara?
min underbara egenskap att aldrig kunna hitta någon. jätteemo, men vadsomhelst.

19. Gillar du att dansa?
jag fullkomligt älskar det fastän det nästan aldrig blir av. det finns inget bättre än att svänga på höfterna utan att känna att man gör bort sig.

20. George Bush?
söt lite pojke. skulle lätt kunna tänka mig en kram. häng dig.

21. Tänk dig att din förstfödda är en flicka, vad ska hon heta?
jag överväger emily.

22.Tänk dig att din förstfödda är en pojke, vad ska han heta?
helt seriöst så älskar jag namnet hampus (fastän min farmor tycker att det låter som ett hästnamn) så jag har inga problem med att döpa honom till det.

23. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
skulle inte kunna vara något problem. cali eller spanien, here we come.

24. Vad vill du att Gud ska säga till dig vid pärleporten?
'du klarade dig fint.'

25. Fyra personer som också måste(borde) göra den här listan i sin blogg:
Afrikansk_tjej_91, lill-sofia, sara04, sweetklarre (han läser inte min blogg, men skit i det)

sådär, nöjd?

Kommentarer
Postat av: caroline

ååå jag vill döpa min lillpojk till hampus också!! men bobban vill inte de=( så pontus får duga=)

2008-01-19 @ 13:42:59
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0