härkommerlussebrud(NOT) ; -

hej.
jag kan säga att jag spenderade min sista lediga lovdag på ett riktigt trevligt sätt. tio över tio gick jag upp, vilket jag anser bra för att vända på dygnet. jag har alltså räknat matte idag. mest för att jag ska förstå allt som lennart har försökt att förklara. jag tror att jag fattar, och det är super.

sedan så begav jag mig till karolina där det vankades varm korv, och underbara videofilmer från luciakonserten, esprikonserten och julkonserten. underbart att skratta sådär mycket ibland. sen så tog det ungefär en timme att komma hem med bussen, men jag älskar att åka buss så det var det värt.

ikväll blir det banne mig CSI + de ostkrokar som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0