Ibelieveinyou,yes,Ido ; -

cepe. de här nomaderna måste vara de sämsta datorerna på en skola genom världshistorien. den vägrar fullständigt att öppna mott dokument i word så jag kan forstätta att skriva mitt jäkla cover letter och CV. vad måste man göra för att slippa läxa här i världen.

YES, det lyckades, men jag tycker fortfarade om dig, din jävel. och och du nu vägrar att spara det jag har skrivit ska jag personligen strypa dig med sladden tillhörande datamusen. så jag bokstavligt talat hotar dig till livet. fucker.

snart är det bara en lektion kvar, klockan två, vilket jag hoppas kommer bli den roligaste. jag vill verkligen fota igen. fastän resultatet ibland inte blir bra, men vem bryr sig egentligen? det är ett intressant ämne.

när jag kommer hem ska jag skriva om en sak jag är glad över just nu. kan knappt vänta, för jag hade tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0